Vliegtuig halen 7 mei 2023

geplaatst in: verhalen | 0

Nog een paar uur dan vertrekken we met een Boeing 787 Dreamliner naar Antalya Turkije en dan logeren we in Delphin Diva Premiere in Lara.Vakantie……relaxen en voor het eerst zonder mijn liefje maar ik neem je mij in mijn hart love you Marco.

Kreeg Dennis in de avond een app van tui dat we vertraagd waren in plaats van 05:40 vertrekken om 06:45 dus we kunnen een uur later van huis weg. Iedereen lag op één oor ik kon weer eens niet in slaap vallen van de zenuwen dus had wat gelezen en veel gerookt en om één uur werd Tineke wakker en hebben we lekker een kop thee gedronken alles werd gereed gemaakt en uiterlijk zijn we om half drie van huis weg gegaan.Dennis moest de auto op lang parkeren zetten en wij dames zouden onze koffers inchecken.Het was mij gelukt als ze niet van die stomme melding maken met gevaarlijk materiaal in je koffer dus ik drukte op annuleren in plaats van bevestigen.Toen moesten we naar de service balie en daar kwam de verwarring Tineke en Tinus zouden geassisteerd worden maar de baliemedewerkster had Dennis op assisteren gezet maar we dachten dat is geen probleem dus laten we nog wat gaan roken.

Daar gingen we om vijf uur naar de wachtruimte van de assistent en niemand aanwezig wel een heleboel mensen die ook op de assistent wacht wat een gedoe zeg toch maar even navragen en niet lang daarna werd er een rolstoel gebracht voor Tinus(op de melding stond Dennis zijn naam).Uiteindelijk werden we met een kar naar de gate gebracht nummer 18.

Hier zaten wij voor we achter de douane gingen
Met een assistent werden naar de gate gebracht.
Bij deze gate moesten we ons melden
We hadden vertraging van bijna een uur
Ons vliegtuig
Van Amsterdam naar Antalya
Mijn zit plaats 26 G
Aangekomen op het vliegveld Antalya
Ons vervoer naar het hotel.

We werden naar onze kamer gebracht 1845 en wat een mooie kamer zeg zal het hier tonen.

Kamernummers
Trap naar eerste verdieping
Badkamer
En wc

Heb mijn kleding in de kast gedaan en daarna zijn we gaan eten wat een groot buffet weet niet of ik het kan filmen of fotograferen maar anders alleen mijn borden met eten.

Na een bord eten was ik echt vol

Er was zoveel om te kiezen maar voor nu heb maar één bord gegeten en zijn we nog bij een gebak vitrine gaan kijken ook zoveel keuzes hier van ons drie.

En wat zitten prins heerlijk in deze ruimte.

Later even de boel verkennen naar het strand en over het complex gelopen.

Drankje gedaan en heerlijk op wat ligstoelen gelegen was echt super hoor.

Pina colada
En een ice koffie

En daarna teruggelopen waren allemaal moe van de reis een uurtje getukt maar hier wat foto’s nog.

Daarna ons diner was ook weer heel veel dus mijn bordje gevuld en gaan zitten.

En nog later muziek geluisterd en lekker ons bedje in lekker zo’n kingsize bed kan van hier naar daar rollen nu welterusten allemaal,