Maandag 2 dec

geplaatst in: verhalen | 0

Gisteren lagen we er al om elf uur ik was echt heel erg moe en vroeg naar bed betekend voor mij dat ik ook vroeg wakker ben dat is dan vervelend want op dit moment is het dus 6;07 uur Gambiaanse tijd.

Maar daar ben ik mijn blogs aan het bij werken en Marco slaap nog net als alle gasten hier in het hotel.

Arnoud vertrek vandaag naar Nederland dus de groep wordt al weer kleiner. Terwijl ik op ons balkon zit zie ik de bewaker voor bij komen kan hem niet fotograveren is te donker.

Marco stuurt Dennis een bericht dat morgen ons niet vergeet, dan verteld Dennis door middel van een app dat we vandaag verwacht wordt we geloven hem niet maar kijken naar de app en zien 2 dec om 22:15 verwacht in Amsterdam.

WoW hoe kunnen we ons zo vergissen met onze terugreis gelukkig houdt Dennis het vol,dus als gekken onze koffer inpakken en dan zonder afscheid nemen van vrienden in Gambia naar huis😭😭.

Gelukkig mogen we met Arnoud mee per taxi en hoeven we niet met de Tui bus mee,aangekomen op het internationale vliegveld in Banjul komen we in dikke rij terecht waar we ons moeten inchecken de mensen die met de bus aankomen van ons hotel zijn later.

Na bijna drie kwartier kunnen we richting de douane en het was van het ene gebouw naar het andere gebouw misschien tien/vijftien minuten lopen komen we daar aan nog een dikkere rij dan in het begin. Toen we eindelijk achter de douane stonden moesten we gelijk doorlopen naar de bus die ons naar het vliegtuig bracht. We zitten eindelijk en nu een vlucht van zes uur voor de boeg.

Na twee uur kregen we ons eten ik had wel trek om half tien had ik voor het laatst wat gegeten en dit gaat er wel in.Hutspot met broccoli en kip in jus ik vond alles wel best dus ik at alles lekker op. Na twee uur weer een kop thee of iets anders maar ik nam thee en soms een hazenslaapje,weer na twee uur nog een kop thee en een lekkere appelkoek.Rond tien uur waren we geland en rond twaalf lag ik in mijn eigen bedje te slapen.