Vakantie in Bali dag 16 en 17

geplaatst in: verhalen | 0

Vandaag is ons laatste dagje in Bali de koffers zijn gisteravond al gepakt we moeten nu alleen wachten tot we om 12 uur worden opgehaald,Marco gaat straks de rekening betalen wat we nog verschuldigd zijn en dan is het klaar.
maar eerst gaan we ons laatste ontbijt nog nemen en dan afscheid nemen van de mensen die zo lief zijn geweest in de eetzaal.
We gaan ons ochtendje door brengen aan het zwembad we hadden nog wat noodle soep over en die hebben we aan de man die op de foto bovenaan staat gegeven voor zijn kinderen en hij bedankte ons hartelijk ervoor en wenste ons een goede reis terug naar Nederland.
Met Eefje,Simone,Julia en Gerrit de laatste uren doorgebracht en toen was het afgelopen
we moeten naar voren toe ons badkleding hebben we uitgewrongen en in een plastic tas
gedaan en in de voorvak van onze koffer toen we bij de lobby aankwamen stond de dame al te wachten op ons.
De koffers werd in de auto gezet en we vertrokken naar het vliegveld toe.
onderweg schiet ik nog wat foto’s

Voor ons vliegtuig vertrek neem ik ook nog wat foto’s voor herinnering voor het nageslacht LOL

Eindelijk mogen we het vliegtuig in en na een uurtje krijgen we ons eten en daar smullen ik van Marco minder die voelt zich niet echt lekker worden maar ik ben zijn steun en kracht en ondersteun hem en verzorg hem heel goed

Na 4 uur zijn we in Hong Kong en het is erg koud we kleden ons ook gelijk om en onze jassen trekken we ook aan het lijkt wel 20 graden minder dan in Bali maar misschien komt het wel door dat de avond al ingevallen is we houden ons hier drie uur zoet met wat roken en wandelen op het vliegveld.
Marco begint wel heel erg moe te worden en ik laat hem wel steeds liggen op mijn schouder af en toe gaat hij met zijn hoofd op mijn schoot liggen het is echt wel rot voor hem maar we moeten naar huis dus even doorzetten schatje van mij.

Tijdens de terugreis hoestte Marco zo erg en hij was heel erg mooi normaal zou hij niet kunnen slapen in het vliegtuig maar nu wel want hij lag steeds dicht tegen mij aan en het was wel zielig dat hij steeds een hoestbui kreeg maar voor je het goed en wel in de gaten heb dan krijg je alweer eten.

Het is 11 uur en 15 minuten vliegen en we proberen zoveel mogelijk te slapen of ons bezig te houden met film kijken……….rond de klok van van 7 uur zijn we geland op Nederlandse bodem nu eerst door de paspoortcontrole en dan ons koffers afhalen van de band Marco heb ik op een bank neergeploft en ik zelf ga de koffers pakken na een half uur konden we echter eruit en toen zijn we gelijk wat hoestdrank gaan halen bij de Appie je kan ook niet zonder Appie hé
En toen een taxi genomen en toen waren uiteindelijk negen uur thuis gelijk iedereen gebeld om door te geven dat we veilig thuis zijn Marco en van onze lieve vriend John hebben we een mooie welkoms geschenk gehad die hij op tafel heeft neergezet wat een lieverd hé
Toen we in de brievenbus keken hadden we een leuke kaart gehad van het reisbureau en dat deed mij heel goed.