Vakantie in Bali dag 3

geplaatst in: verhalen | 4

We zijn al op de tweede dag in Bali en gaan nu lekker alles goed verkennen
en hebben helemaal geen planning gemaakt dus eerst relaxt ontbijtendscn0233.jpg

Ook hadden we een welkoms gesprek met een medewerker van TUI die even langs kwam in de lobby en hij heette Willy……….Marco en ik waren er al snel uit we gaan
lekker samen op stap en als we iets willen zien dan proberen we een taxi te regelen
Maar er was met ons samen nog een stel in hotel dus zij deden wel wat excursies.

Daarna hebben we afscheid genomen van Willy en zijn we lekker op het strand geweest.

DSCN0246 - kopie

Daarna nog lekker slenteren in de stad en dan kom je veel kraampjes tegen en om de zoveel stappen hoor je massage,transport en taxi je zegt aan de linkerkant no thank you,
maar dan hoor je ze het aan de andere kant vragen,de marktkoopmannen en vrouwen die proberen ook hun waar te verkopen door te zeggen everything is cheap en als je no thank you zegt dan proberen ze het met boss look everything voor one dollar en af en toe gaan we er wel kijken en dan is hun volgende vraag waar komen jullie vandaan?
Als je zegt Holland dan krijg je in hun mooi Nederlands gesproken……
Nederlands kijken en niet kopen jammer dan…….dan moet je echt lachen hoe ze het proberen uit te spreken.
We nemen even bij een café eetgelegenheid een koud drankje die we ons lekker laten smaken.

Na het wandelen gaan we lekker rusten in het zwembad om vervolgens later te gaan
dineren in een indische eethuisje……

DSCN0273 - kopie.JPG

Ik vond het eten zo lekker of het leek of mij moeder het klaar had gemaakt en dus zei Marco dan kunnen we hier wel eten als je wilt dagelijks……..dat zien we wel het weer
is zo warm en dan heb je minder trek……….
Na het eten zijn we lekker gaan wandelen of ook wel slenteren genoemd en ik verbaasde
mij dat ik mijn liefje mee kreeg om te gaan wandelen.
Uiteindelijk  waren we rond de klok van half tien in ons hotelkamertje en hebben we
heerlijk geslapen bedden zijn wel erg hard maar als je moe bent dan ben je zo vertrokken naar dromenland en zo ook wij………volgende keer een vervolg van mijn reis…